Pinkcube

is nominated for The SafeShops Awards 2021
In the category MEDIUM

About

Pinkcube
[SSA] Pinkcube-Logo-No-Slogan

Pinkcube is ontstaan vanuit frustratie. Onze eigen frustratie. Voordat Pinkcube geboren werd hadden we namelijk een internetbureau. Toen we zelf promotieartikelen wilde bestellen merkten we hoe moeilijk dat was.

Er waren ontzettend veel aanbieders. Het assortiment was groot en ondoorzichtig en er was veel verschil in kwaliteit. Helaas merkte je dat vaak pas achteraf, tegelijk met een rekening met allerlei onvoorziene kosten (Instelkosten? Inpakkosten? Verzendkosten?). Het bestellen van een promotieartikel was een tijdrovende klus. Bovendien was er weinig zekerheid over het eindresultaat, wanneer het werd geleverd en de uiteindelijke kosten.

Dat moest beter, vonden wij! En dat kan ook beter. We hebben het proces vanaf de grond opnieuw opgebouwd. En u, de gebruiker, centraal gesteld.